Вашата кошница
0 продуктa, Oбщо : 0,00 лв
Вашата кошница е празна
Продукт

Най-често задавани въпроси

                                                           ВЪПРОСИ и ОТГОВОРИ

Тук изброяваме най-често задаваните въпроси от нашите клиенти. Ако не намирате отговор, който търсите,  можете да се свържете с нас по всяко време, като използвате адрес за връзка  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Моят акаунт в АромЕтера

Създаването на акаунт в нашия онлайн магазин ви позволява да поръчвате лесно, само с няколко щраквания, и да знаете точната сума за плащане на поръчката Ви.

След като се регистрирате, имате достъп до следните услуги:

  • Регистрация на вашия адрес за доставка и адрес за фактуриране.
  • Преглед и проследяване на вашите поръчки
  • Автоматично известяване за статус на поръчката Ви – изпълнява се, анулирана, отказана, платена, изпратена.

В горния десен ъгъл на всеки екран са предложени две възможности:

Вход и Регистрация.

Кликнете върху „Регистрация“, за да създадете своя потребителски профил. Можете да го направите преди да сте поставили артикули в кошницата или когато сте вече на  страница “Кошница-Поръчка“.

Можете да въведете адреса си за доставка и фактуриране или адреса  на офис Еконт, където желаете да получавате доставките си.

            Какво да направя при забравена парола или потребителско име?

В заглавната част на частта “Кошница-Поръчка“ имате предложение за “Вход“ както и възможности да реагирате при забравено потребителско име или парола. Достатъчно е да кликнете върху текста, съобразно ситуацията Ви.

Поръчка

Ако по някаква причина желаете да направите поръчка извън сайта, моля направете го с имейл на адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Поръчката Ви ще бъде обработена веднага. Въведена от нас Вашата поръчка влиза в  системата ни, получава номер и може да бъде проследена както от нас, така и от Вас.

Поръчки от Facebook не се третират веднага. Това не е работно пространство за поръчки, а за търговска комуникация.

Ако желаете да направите поръчка по телефон – можете да се свържете с нас по телефона в работно време както следва:  

от понеделник до петък,

                                       От 10:00 до 18:00  часа  българско време.

 Моля отбележете часова разлика от 1 час, телефонът за връзка се намира във Франция.

Изберете предварително артикулите, които желаете да поръчате, уточнете техния грамаж и цена, както и адрес на доставка.  Ако поръчвате за първи път при нас – запознайте се условията ни на доставка – срок и  цена.

        Не, от 27-01-2022.

  • Как  да разбера  дали  поръчката ми е записана ?

След като сте натиснали бутон “Изпрати поръчка“, автоматично ще получите имейл за потвърждение. Той съдържа всички подробности за вашата поръчка, като адрес за доставка и фактуриране, обща сума на вашите покупки, всякакви отстъпки, разходи за доставка, начин на доставка и начин на плащане. С този имейл потвърждаваме, че вашата поръчка е записана и се изпълнява.

Обаждане по телефон за допълнително потвърждение НЕ Е ПРЕДВИДЕНО.

Поръчката Ви е със статут “ИЗПЪЛНЯВА СЕ“ до момента, в който ще получите имейл със статут“ ИЗПРАТЕНА“.  На следващия ден ще получите известие от Еконт за доставка.

1/ Изберете в хоризонтално меню:  “Начало“

2/ Напишете името на продукта, който търсите, в прозореца с лупа.

  • Как да направя поръчка като нов клиент ?
  1. За начало изберете един по един артикулите, които желаете да поръчате. Поставете ги в кошницата, като щракнете за всеки върху бутон „Купи“. Във Вашата Кошница можете да съхранявате артикули, които искате да поръчате или които са ви привлякли и се колебаете за покупка.
  2. По всяко време можете да консултирате избора си, като щракнете върху „Вашата кошница“ и да решите да я промените, като добавите или изтриете продукти.
  3. След като направите своя избор, финализирайте поръчката си, като въведете информация, нужна за доставка.
  4. Имате избор да създадете клиентски акаунт (вижте „Какви са предимствата на създаването на клиентски акаунт?“ или да финализирате поръчката си, като натиснете бутон “Вход“ -ако вече сте регистрирани.
  5. След това изберете адреса си за доставка и адреса си за фактуриране, начин на доставка и начин на плащане.
  6. Преди финализиране на поръчката ви молим да проверите дали вашите данни за контакт и лична информация са верни. Имате възможност да се върнете назад и да коригирате грешките, преди да потвърдите покупката си.
  7. В края на формуляра щракнете върху празните квадратчета за съгласие с условията за онлайн търговия, три от които са задължителни (отбелязани са с *)

Натиснете Потвърди поръчка“. Тази операция прибавя в общата сума транспортните разходи според избрания начин на доставка.

  1. На появилият се нов екран - най-долу натиснетеИзпрати поръчка“

Готово! По този начин генерирате договор за продажба, който ще бъде проверен от нас, преди да бъде потвърден.

  • Направих поръчка, но искам да я допълня  и правя втора поръчка. Може ли да се обединят, за да не  плащам два пъти транспортни  разходи?

Възможно е, при условие, че  двете  поръчки  се следват в рамките на 2 дни.

Администраторите на сайта ще обединят поръчките Ви. Можете да укажете това също и в полето “Бележки“.

Извън това можете да поискате обединение, но срокът на общата доставка се удължава до този на втората поръчка.

  • Получих поръчката си, но един или повече от продуктите не е доставен. Какво следва?

АромЕтера ще достави липсващия(те) продукт(и) като заплати транспортните  разходи за  допълнителната доставка. Обикновено това е указано на Експедиционната бележка, която получавате в колета.

  • Мога ли да анулирам записана поръчка?

При желание да анулирате вече направена поръчка можете да го направите, като ни уведомите писмено с имейл на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. , ако имате уважителни причини за това.

Изключително некоректно е да не съобщите за това предвид труда на всички хора, които работят по Вашата поръчка и особено - да не потърсите пратка, вече изпратена от АромЕтера до офис на Еконт.

Ако това се случи, последиците за Вас са следните: сметката Ви ще бъде блокирана като на нелоялен клент и Вие ще можете да правите бъдещи поръчки при нас САМО след предварително писмено искане за активиране на акаунта Ви на адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  Това ще бъде направено, но ще изискваме от Вас предварително заплащане на поръчките Ви.

Доставка

  • Какви са начините на доставка от онлайн магазин АромЕтера ?

В онлайн магазин АромЕтера стоки се доставят от нашия логистичен партньор за територията на България ЕКОНТ. Вие избирате начин на доставка  до техен офис или до Ваш адрес на страница “Кошница-Поръчка“.

Моля, имайте предвид, че АромЕтера обработва и изпраща поръчките Ви от Франция. Не разполагаме с физически магазини и складове в България.

           Колко струва доставката от АромЕтера?

Ние покриваме по-голямата част от разходите за доставка.

За стандартна доставка до избран офис на Еконт в България се прилага фиксирана цена от 5,70лв на поръчка или 7,70лв –до адрес по избор. За европейски страни и Англия- цената е 20лв, за страни в Америка и Канада- цената е 40лв.

Въпреки увеличението на цените от транспортните фирми, АромЕтера НЕ УВЕЛИЧАВА цената на доставка за 2022г.

  • Кога ще получа  поръчаните продукти?

Доставката се извършва чрез нашите логистични партньори FEDEX ет ECONT. Срокът за доставка се оценява на десет  работни дни, необходими за пътуване на пратките с международен и вътрешен транспорт.  Всички продукти, поръчани в АромЕтера се доставят от Франция. Не разполагаме със складове на територията на България.

  • Как да науча къде се намира колетът ми ?

Тази информация е достъпна само за администраторите на сайта. В рамките на обявените 10 дни за доставка колетът Ви е във владение на куриерските фирми.

Ако желаете уточнение – моля изпратете запитване на адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. след изтичане на срока от 10 работни дни.

Вашият имейл трябва да съдържа ЗАДЪЛЖИТЕЛНО  номер на поръчката, за която очаквате информация.

  • Мога ли да върна получен колет ?

Ако АромЕтера е изпълнила коректно  поръчката Ви, но Вие сте променили решението си за покупка, можете да го направите съобразно нашите Общи условия за продажба, които сте приели в момента на изпращане на поръчката си.

В този случай заплащате транспортните разходи и за доставяне, и за връщане на поръчката Ви.

  • Отсъствах от къщи, когато куриер на Еконт е доставил пратката, какво следва ?

Ако не сте вкъщи, когато пратката е донесена от куриер, ще бъдете информирани с допълнително известие от Еконт. Вашият пакет ще се съхранява в най-близкия до Вас офис на Еконт, освен ако не се договорите за друго с представител на фирма Еконт.

Можете да посочите адрес на офис на Еконт като  го запишете директно в частта  “Адрес на доставка“

или да го запишете в полето „Бележки“ на страница “Кошница-Поръчка“.

Необходимо е предварително да знаете адреса на най-удобния за Вас офис Еконт.

Седем дни безплатно.  Имате право да договорите  ден за получаване или да пренасочите доставката на друг адрес.  На третия и петия ден ние сме известени,че сме изпратили пратка, която не е потърсена от получателя.

След седмия ден се начислява магазинаж, поради което ние даваме разпореждане за връщане на пратката. Клиент непотърсил изпратена от нас пратка, получава статут на нелоялен клиент.   Сметката Ви ще бъде блокирана и Вие ще можете да правите бъдещи поръчки при нас САМО след предварително писмено искане за активиране на акаунта Ви на адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  Това ще бъде направено, но ще изискваме от Вас предварително заплащане на поръчките Ви.

Контакт

  • Имам въпрос, с кого да се свържа ?

Можете да се свържете с нас по телефона от понеделник до петък

                                       От 10:00 до 18:00 часа българско време.

Моля отбележете часова разлика от 1 час, телефонът за връзка се намира във Франция.

За да се свържете с нас по телефона, моля наберете +33 (0) 885 39 38 40, разговорът е в роуминг. Предпочитаме да ни изпратите съобщение на адрес info@aroмetera.bg,  така ще отговорим най-бързо.

Въпроси, изпратени във Facebook не се третират своевременно. Това е пространство за анонсиране и описание на продуктите ни, а не работно пространство за поръчки и въпроси относно поръчки.

Плащане

  • Как да използвам обявено намаление или доставка без транспортни разходи ?

Ако разполагате с промоционален код -  моля впишете го на страница

 “ Кошница - Поръчка“ в частта “Въведете купон“  и натиснете бутон “Запази“.

Ако не успеете да отразите намалението- посочете го в полето “Бележки“. Нашият екип ще го приложи и ще го отрази в Експедиционната бележка при доставка, която получавате в колета. В този случай ще получите искане на по-малка сума за плащане. Ние не можем да променяме Вашата поръчка. Ако не сте отразили в нея намалението, то ще Ви бъде съобщено едва в момента на извършване на наложен платеж.

  • Какви са начините за плащане ? Издава ли се фактура?

В момента предлагаме само 2 начина на плащане на покупка от сайт АромЕтера: наложен платеж  и банков превод в момента на поръчка. Последният е особено препоръчителен за фирми, на които изпращаме фактура при подадена информация за фирмата.

За доставки в страни извън България - плащането е само предварително, с банков превод.

  • Как да получа касов бон?

Касов бон може да издава фирма, която получава пари в брой от Вас. Ако Вие представлявате фирма и избирате плащане в брой с наложен платеж- моля изискайте касов бон от Еконт, в момента на получаване на пратката. Фактура и Експедиционна бележка изпращаме в колета.

Top